2011. május 31., kedd

Székely Géza: FMCG marketing - Jelenlegi ára: 5 545 Ft

BookHouse könyvdiszkont: Az ezer könyv házaTisztelt Érdeklődő! A BookHouse Könyvdiszkont Csapata üdvözli Önt! Kérjük, csak a terméklapon olvasható szállítási feltételek elfogadása esetén licitáljon a termékre! FMCG marketingA könyv listaára: 5900 Ft. Leírás:
Eredetileg Philip Kotler állította össze azt a tananyagot, amely marketing elméletével és gyakorlati vonatkozásaival foglalkozik, s amelyben kiemelt szerephez jut az FMCG (gyorsan forgó fogyasztási cikk)-központú szemlélet. Ezt vezérszálul használva dolgozták ki tankönyvüket a szerzők, amelyet elsősorban szakirányú felsőoktatásban részt vevők figyelmébe ajánlanak. A marketing fogalmát tisztázó első rész után olvashatunk a marketing tevékenység feltételeiről, a termékhasznosságról, a fogyasztói kedvezmények alkalmazásáról, megismerkedhetünk a termék-görbével, ez elkeveredés, adoptáció és diffúzió elméletével, a márka- és védjegyhasználat jogi hátterével és marketingjével, illetve az ár és a rabatt fogalmával. A kiadvány második felében esik szó a piackutatásról, a reklám-kommunikácóról, a stratégiai viselkedésről, a marketing stratégiáról, a disztribúcióról és nagykereskedelemről, a franchising és merchandising folyamatáról, a kiskereskedelem alapjairól és formáiról, a vásárlás- és kereskedelemösztönzés módjairól, valamint a kereskedelem és horeca ösztönzésről. Az egyes fejezeteket a felhasznált források felsorolása, a kötetet pedig a fogalomtár zárja. ISBN: 978-963-9698-73-4A termék eladó új, olvasatlan állapotban. Kínálatunkban több mint tízezer új és használt könyv szerepel, melyeket raktárról tudunk szállítani. A gyerekkönyvektől kezdve a szépirodalmon át a bestseller kiadványokig rengeteg könyv címből választhat.
Nézze meg őket most: BookHouse Könyvdiszkont könyvekSzállítási feltételek: Személyes átvételre kizárólag a budapesti üzletünkben van lehetőség (az Örs vezér tértől 1 percre), hétfőtől péntekig 9. 30 és 17. 30 óra között, valamint szombaton 9. 30 és 13. 30 óra között. Házhoz szállítás futárszolgálattal, előre fizetéssel vagy utánvéttel lehetséges. A szállítási költség Magyarországon előre utalással 730 Ft., utánvéttel 995 Ft., de 10. 000 Ft. feletti vásárlás esetén a szállítás díjtalan. A leütést követő 1-2 munkanapon belül kerül a könyv a raktárból az üzletbe, így aznapi átvétel nem lehetséges. A leütést követő 7 napon belül, kérjük, e-mailen jelentkezzen a könyvért, és adja meg, milyen módon (személyes vagy házhozszállítás) szeretné átvenni a könyvet. Kínálatunkban kizárólag raktárkészleten lévő könyvek találhatók, azonban a beszerzések és eladások függvényében a készletünk folyamatosan változik, ezért sajnos előfordulhat, hogy a megrendelt könyv közben elfogyott.
Ajánlatunk a készlet erejéig érvényes. Készlethiány esetén, a megrendelést előfoglalásba tesszük és tájékoztatjuk Önt a várható szállítási időpontról. A gyors és pontos kommunikáció miatt kérjük, hogy lehetőség szerint e-mailben tartsa velünk a kapcsolatot! Kérjük csak a fentiek tudatában licitáljon a termékre! Köszönjük, hogy megtisztel bennünket bizalmával!
a BookHouse Könyvdiszkont Csapata


Jelenlegi ára: 5 545 Ft

Az aukció vége: 2011-06-03 10:25
. Székely Géza: FMCG marketing - Jelenlegi ára: 5 545 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése